המוסד ממשיך להטריל את משמרות המהפכה, ומפרסם כי מאות חיילים וקצינים מהכוח הצבאי האיראני פנו אליו בטענה כי הם "מאסו במשטר".
בהודעה שפורסמה בחשבון הטוויטר המזוהה עם המוסד בפרסית נכתב: ״ציפינו לזה, אבל לא עד כדי כך! מאות חיילים וקצינים של משמרות המהפכה, שמאסו במשטר, פונים אלינו. מבטיחים ליצור איתכם קשר – אנא התאזרו בסבלנות״.
מוקדם יותר השבוע פורסמה בחשבון עקיצה למפקד 'כוח קודס' של משמרות המהפכה אסמאעיל קאאני שנחשד בעבר כסוכן מוסד. במסר בשפה הפרסית נכתב: "קא'אני אינו המרגל שלנו".




















