השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר דורש לעצור מיידית את המשא ומתן עם חמאס בעקבות נפילת חמשת הלוחמים בקרב בצפון הרצועה.
"קורא לראש הממשלה להחזיר באופן מיידי את המשלחת שיצאה לשאת ולתת עם מרצחי החמאס בדוחא", כתב בן גביר הבוקר.
"עם מי שרוצח את לוחמינו לא צריך לשאת ולתת – צריך לכתוש אותו עד דק, להרעיב אותו למוות ולא להנשים בסיוע הומניטרי שנותן לו חמצן. מצור מוחלט, כתישה צבאית, עידוד הגירה והתיישבות – אלו המפתחות לניצחון המוחלט, ולא עסקה מופקרת שתשחרר אלפי מחבלים ותסיג את צה"ל משטחים שנכבשו בדם לוחמינו".
אתמול הוכנסו 22 משאיות עם סיוע הומניטרי לצפון הרצועה בהתאם להנחיית הדרג המדיני.
יו"ר הדמוקרטים, יאיר גולן: "סמוטריץ' ובן גביר שמעו על מותם של חמישה לוחמים ומיד קפצו לרקוד על הדם. רק עוד ועוד מוות, עוד דם, עוד מלחמה בשביל היאחזות בשלטון והזיות משיחיות. הם לא ציונים. וגם לא יהודים. לסיים את המלחמה. להחזיר את כל החטופים. להציל את ישראל".





















צודק