מועצת חכמי התורה של ש״ס הכריעה הערב (שלישי) על פרישה מהממשלה ברקע המשבר סביב חוק הגיוס, אך הבהירו כי ש״ס לא תתמוך בהצעות אי-אמון בממשלה בשלב זה, כדי לתת לראש הממשלה בנימין נתניהו הזדמנות להביא את חוק הגיוס לאישור הכנסת במהלך השבועות הקרובים.
ח"כ ינון אזולאי מש"ס הסביר היום בריאיון לרדיו 'קול חי' כי ההחלטה הגיעה בין השאר כדי לא 'לתת פרס' לדבריו לאופוזיציה.
"אנחנו לא רוצים לתת פרס לאופוזיציה, שנכנסה בנו כל הזמן ותקפה אותנו, אבל על כל הצבעה יצטרכו לדבר איתנו", הסביר אזולאי. "אנחנו לא רוצים להפיל את ממשלת הימין של בנימין נתניהו, אנחנו חושבים שהיא הממשלה הטובה ביותר כרגע. במי ניתן אמון כרגע? בבני גנץ או ביאיר לפיד? אין לנו שום סיבה לתת להם פרס".





















אם הממדלה כ״כ טובה למה פרשתם ממנה? תתפטרו גם מהקואליציה! תפילו את הממשלה והשמאלנים יתנו לכם הכל רק לא ביבי!