ברקע הטענות לירי של צה״ל באזרחים עזתים באזורים של חלוקת סיוע הומניטרי, דובר צה״ל בערבית פרסם תיעוד מתקרית שקרתה היום (ראשון) בצהריים, במהלכה מאות רבות של אזרחים עזתים בזזו משאית סיוע הומניטרי שנכנסה לרצועה.
בתיעוד נראה כי המוני העזתים עמדו במרחק מטרים ספורים מהלוחמים, שהיו בכוננות לבצע ירי כדי להרחיקם – אך הלוחמים פקדו אחד על השני: ״אף אחד לא מבצע ירי״.
״אין רעב, אין הרג מכוון ואין פגיעה מכוונת במבקשי סיוע", הבהיר הדובר. "יש תעמולה של חמאס עם כלי תקשורת שמפיצים שקרים כדי להציל את מה שנותר מחמאס המובס״.





















דרדלה
ה' ישמור על החיילים שלנו!
ממש ממש לא הבנתי למה לא לירות ירי הרחקה, חופשי בתוך כל ה"בלתי מעורבים" מסתתר איזה מחבלון