ראש הממשלה נתניהו צפוי לקיים מחרתיים דיון על המשך הלחימה בעזה. תחילה סברו שהדיון יקרה מחר, אך כרגע הוא צפוי להיות רק ביום שלישי.
על פי הדיווחים ישנה מחלוקת בחדרים הסגורים לגבי אפשרויות הלחימה השונות. גורמים המעורים בשיחות אומרים: אנחנו תקועים במבוי סתום – האמירות על עסקה כוללות לא מתכנסות, הן דבר והיפוכו. עד עתה, חרף ההצהרות, לא נוסחה בכלל או הוצגה לצדדים הצעה להסכם כולל.
בתוך כך, גורם מדיני אומר הערב: אנחנו נמצאים בשיח עם האמריקנים. לדבריו מתגבשת בישראל ההבנה שהחמאס לא מעוניין בעסקה, ולכן ראש הממשלה דוחף לשחרור החטופים תוך כדי הכרעה צבאית, שמשולבת עם הכנסת סיוע הומניטרי לאזורים שמחוץ לשטחי הלחימה, וככל הניתן לאזורים שהם מחוץ לשליטת חמאס.





















בוקר טוב אליהו!!!!
מעניין שאת מה שיודעים אחרוני האזרחים לוקח לראש הממשלה להבין כשנתיים או 20 שנה!!!!
עד מתי????