מיד עם ההחלטה הצפויה של הממשלה מחר (שני) להדיח את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה מתפקידה, מתכוונת תנועת "מבצר הדמוקרטיה" להגיש עתירה דחופה לבג"ץ כדי שיורה על ביטול המהלך.
ההערכה הרווחת בקרב משפטנים וכן בקרב שרי הממשלה היא שבג"ץ יורה על הוצאת צו על-תנאי להקפאת ההחלטה, עד לבירור העתירה ופסק הדין שבעקבותיה. בזמן זה ישומרו כל סמכויותיה של היועצת כלפי כל גופי השלטון. כמו כן, ההערכה היא שבג"ץ ידון בעתירה בהרכב שופטים מורחב.
על פי הדיווחים, שר המשפטים לוין הורה בדיונים סגורים שלא להזמין את היועמ"שית לישיבות הממשלה ודיוני הקבינט ממחר, אחרי ההצבעה בממשלה על פיטוריה.





















איזה הפתעה.. מתי כבר ישרפו את בית המשפט התחתון הזה. עוכרי ישראל
פשוט להתעלם מבג״ץ וזהו