מטוס עם 160 נוסעים שטס מרודוס לישראל והיה אמור לנחות בנתב"ג הכריז על 'חירום 2'. על פי הדיווחים המטוס ביצע 2 ניסיונות נחיתה ללא הצלחה בעקבות תקלת גלגלים חמורה. כוחות הצלה רבים הגיעו למקום במהלך התקרית.
בחסדי שמיים בסופו של דבר הגלגלים הצליחו להיפתח, והמטוס נחת בשלום.
מדוברות מד"א נמסר: "עדכון לנחיתת מטוס עם תקלה בנתב"ג: המטוס נחת בשלום. צוותי מד"א חוזרים לתחנות".




















