בשעה זו אנשי הפלג הירושלמי חוסמים צמתים בעורקים מרכזיים בישראל, בעקבות מעצרי בני הישיבות. הכבישים שנחסמו הם כביש 2, סמוך למחלף נתניה, בשני הכיוונים. כביש 4 צומת השרון (בית ליד) בכל הכיוונים. כביש 6 מחלף ניצני עוז, בשני הכיוונים.
בתיעודים מחרידים שהתפרסמו ברשתות החברתיות נראו אזרחים כשהם תוקפים באלימות את החרדים בניסיון לפנותם מכביש 2. אחד התיעודים המזעזעים הראה רכב שהמשיך לנסוע בפראות כנגד מפגין, עד שזה נאלץ לעלות על גג הרכב.





















צריך מספר רכב…
שלילה מיד
נהג עברין
הוא לא רצה לדרוס אותו אלא להמשיך לנסוע
מה לא רצה לדרוס ישמאלן יפה נפש
צודק
גם הנאצים לא רצו להרוג, רק לטהר את העולם….
וגם חמאס לא…, רק לחזור לארץ שגורשו משם…
וכמעט שום רוצח לא רוצה לרצוח…, רק שהשכן שלו יפסיק להפריע לו…,
אם זה מקובל עליך, אז אתה חשוד ברצח!!!
יפה למדן פסיק רישא עוד מעט תגיד לי
צודק זה מה שצריך לעשות לכל מי שחוסם את התנועה
גואל נפששש
אהבתי איך שהוא בועט לו בשמשה הקדמית עם הרגליים…
מצמרר לראות שיש יהודי שמסוגל לינהוג כך
מי אמר שהוא יהודי
רק שאלה קטנה. הזעם גדול ומוצדק, אבל האם מותר על פי הלכה לחסום כביש לאנשים? מה עם גזל הרבים? ביהדות המטרה לא מקדשת את האמצעים!! ולא, לא העבירות שמפגינים קפלן עושים מותר גם לנו לעשות. אם זה גזל אז זה גזל!!
צודק!
איך עשו עצרת המליון
מה עם כלל טענותיך???????
אין לזה שום קשר לעצרת המליון מותר לאנשים להתכנס בתום לב למקום אחד אף על פי שזה יגרום לעומסי תנועה. אסור להגיע למקום כדי להזיק.
עצרת המליון אינו דומה כלל וכלל .1)זה לא הפגנה זה עצרת תפילה 2)זה מתוחם לאזור מסויים באישור המשטרה והמשטרה סוגרת א אותו האזור ובשאר המקומות הכל פתוח והנהגים לכתחילה לא נוסעים באותו אזור, לא באים בהפתעה וסוגרים כביש כשהכביש מלא במכוניות עם זקנים וחולים ויולדות ומשפחות בדרך לשמחות תקועים בפקק כמה שעות
ממש חילול ה' איך הם לא מתבישים זה לא דרך היהדות
למה בקפלן הכל מותר ???
גם בקפלן אסור
צודק
אתה שלא יודע מימינך לשמאלך על דרכי המלחמה של היהדות החרדית במשך כל שנות המדינה בכל המאבקים על עיקרי היהדות והכל בהוראתם של מרנן הר' שך והגרי"ז והקה"י והר' אלישיב- עדיף שתשב בשקט ואל תבזה את עצמך…
עם רוצים לשנות משהו צריך להפגין בתל אביב
אני לא נמנה עם המפיגנים האלה ומבין אותם מאוד כי אם הייתי בדעה שלהם שצריך להפגין הייתי יוצא ןשאף אחד לא יספר סיפורים שזה חילול ה כי מי שחי פה במדינה יודע שלכל קבוצה במדינה אם לא מסתדר להם משהו עושים הפגנה ראו ערך הקפלניסטים הארורים
ובימלה אחת גיווווועעעעלדדדדד
המפגינים בקפלן לא לומדים מסילת ישרים…
תיאור לא הוגן. מה שקרה שהבחור סירב לפנות את הדרך והנהג המשיך לנסוע ובמקום לאפשר לו להמשיך בדרכו הוא העדיף לעלות לו על הרכב. הנהג לא נסע בפראות כפי שמתואר. אילו היה עושה כן זה היה נגמר בלפחות אשפוז. המפגינים כנראה סומכים על הנהגים שאינם פראיים ולא יסכנו את חיי המפגינים למרות העוול שהמפגינים עושים להם
אני הייתי שם! ובעיניי ראיתי את הנהג החצוף נכנס בכוח אל תוך קבוצת המוחים ודוהר בפראות, וגם כאשר עמד לו בחור מול האוטו הוא המשיך במהירות וכמעט שנגמר באסון, די לכסות על אנשי פשע מלאי שנאה וארס על הציבור האיכותי שנלחם על שמירת התורה והיהדות!!!
נסע בפראות מטורפת
תראה את החליפה של הבחור ואת הזיגזג של הרכב
ואם כל זה אני מבין את הזעם שלו למרות שזה לא מוצדק לנסוע ככה
תחשבו מה אתם הייתם עושים אם הייתם נתקעים בכזה פקק ויש לכם דרך להתקדם אבל כמה אנשים מפריעים
איך זה נגמר?
גם אני חושב פה כמו רובם המעשה של כמעט דריסה אסור שיקרה והנהג אמור ליתן את הדין
אבל הגיע הזמן להפסיק לשבש לתושבי ב"ב את החיים ולחסום את כניסת ויציאת העיר
ולהרוס חתונות ולעצור אמבולנסים ועוד…. מדובר בעגמת נפש שאי אפשר לתאר
עצרות תפילה בראשות גדולי הדור כן!!!
ולא הפגנות זעם שלא עוזרות כלום
מסקנת הדברים היא שמהסטון לא ניתן לשפוט אף אחד
בסוף ישפך כאן דם אבל היועמשית רוצה מלחמת אחים על מלא
למה להפריע לכל המדינה? צריך להפגין באיזורים שהקפלניסטים גרים תל אביב וכו׳ ולשבש להם את החיים. אבל מה שלהם מותר לחרדים זה יסתיים באלימות קשה ומעצרים…
להם מותר הפגנות פוליטיות צרות על חשבון יקיריהם שבעזה, מוכנים לקבור את בני משפחותיהם בעזה רק לא ביבי, אבל לחרדים אסור להפגין על זכויותיהם
למה אתם מסתירים את האמת ?