לוחמי האש ממרחב שומרון, בסיוע מחוזות שכנים ממשיכים לפעול בשריפה שפרצה לפני כשעה באזור התעשייה של היישוב סלעית בשומרון.
מפקד המשמרת הנחה את תושבי היישוב להסתגר בבתיהם ולסגור חלונות, זאת בעקבות עשן רב כתוצאה מבעירה של צבעים, רהיטים, ועצים.
מדוברות כבאות והצלה נמסר כי בשעות הקרובות יתבצע ניטור של האוויר ברחבי היישוב, ולאחר מכן יינתנו הוראות נוספות.




















