לפי גורמים ישראלים האפשרות להחיל ריבונות "על אזורים מסוימים" ביהודה ושומרון נשקלת ברצינות, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם קיבל החלטה סופית בנושא.
בחדשות i24NEWS פורסם כי במהלך השבועות האחרונים, בכירים אמריקנים העבירו לבני שיחם בישראל את המסר כי "ההחלטה על ריבונות נמצאת בידיים של ישראל," כך לפי שני מקורות שמעורים בפרטי השיחות.
המקורות סייגו כי המסר האמריקני אינו מהווה אור ירוק מלא למהלך. אחד הגורמים אמר אמר: "האמריקנים אומרים לראש הממשלה נתניהו ולבכירים נוספים: קודם תחליטו מה אתם רוצים – ואז נדבר."





















כל עוד הליכוד בשילטון לא יהיה ריבונות.
הליכוד שווה שמאל, שהביא עלינו את אבי הצרות כמו הנסיגה מסיני ומרצועת עזה.
לא לגמרי מסכים
ישנם חברי ליכוד מאד ימניים כמו קרעי ועוד
רק לצערנו שמאלניהו יושב בראש, והוא דואג יותר ל"חפים מפשע" בעזה..ויוש
מקווה שהממשלה תבין שהתנתקות מיהודה ושומרון = התקדמות להשמדת מדינת ישראל, מדינות אירופה בלחץ עקב הגירה המונית ורוצים רק לרצות את ההמון שכבר בולע אותם, צרכים להפגין שליטה בשטח