במהלך הפגנה למען עזה ונגד מינוי השגריר הישראלי החדש בבחריין, נרשמו עימותים עזים בין המפגינים לכוחות המשטרה במקום.
כזכור, ב-15 בספטמבר 2020, נחתמו בבית הלבן הסכמי אברהם, וביניהם הסכם בחריין–ישראל. במסגרת ההסכם, ישראל ובחריין כוננו יחסים דיפלומטיים רשמיים, והתחייבו לפתיחת שגרירויות הדדית.
לפני מספר ימים, שר החוץ של בחריין, עבד א-לטיף בן ראשד א-זיאני, קיבל את כתב האמנה של שגריר ישראל החדש במדינה, שמואל ריבל. במסגרת הפגישה בירך השר את השגריר החדש, איחל לו הצלחה בתפקידו והדגיש את חשיבות המאמצים המתמשכים לתרום לחתירה לשלום, ביטחון ויציבות באזור.





















אפסים
איך דחפו אותם