בשעה זו פועלים לוחמי האש מתחנת חיפה לכיבוי שרפה שפרצה באחד המחסנים של אוניית פסולת בנמל קישון מערב שבחיפה.
מדוברות כבאות והצלה נמסר כי בשלב זה אין נפגעים או סכנה ממשית לאוניה, כשהפעולות המרכזיות הן חתירה למגע עם החומר הבוער דרך הוצאתו מבטן האונייה וכיבוי על הרציף.
פרטים נוספים יבואו בהמשך.




















