ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפני זמן קצר על האירוע הקשה ברצועה, במהלכו נפלו ארבעה לוחמים. "עם ישראל כולו מרכין ראש על נפילתם של ארבעה לוחמי שריון – סמ״ר אורי למד, סמל גדי כוטל, סמל עמית אריה רגב, ולוחם נוסף ששמו טרם הותר לפרסום, שנפלו בקרב בצפון רצועת עזה", אמר נתניהו.
"רעייתי ואני, יחד עם כל אזרחי ישראל שולחים את תנחומינו למשפחות השכולות, משתתפים בצערן הכבד ומחבקים אותן", הוסיף ראש הממשלה. "לוחמינו פעלו באומץ לב ובמסירות נפש למען הכרעת החמאס והחזרת כל חטופינו. ברוח גבורתם, לא נרפה ממשימות אלו עד להשגתן. יהי זכרם ברוך ונצור בליבנו לעד."
כאמור, במתקפת הגרילה של חמאס הבוקר (שני) על מגנן צה"ל בפאתי העיר עזה נפלו סמ"ר אורי למד (20), סמל גדי כוטל (20), סמל עמית אריה רגב (19) 01 – וחלל נוסף ששמו טרם הותר לפרסום.
המחבלים שהגיעו לאזור המגנן השליכו מטען חבלה לתוך טנק שעמד מאויש מחוץ למגנן, שהתפוצץ – וכתוצאה מכך נהרגו ארבעת לוחמי הצוות ששהו בתוכו.




















