בעקבות דיווח על אירוע ירי באזור צומת יד מרדכי בעוטף עזה, נחסמה הכניסה לעיר שדרות מכיוון המול 7 (כביש 34) וכן היציאה מהעיר באותו צומת. כלל כוחות הביטחון והשיטור הוזנקו למקום וביצעו סיורים, בניסיון למצוא את היורה.
על פי הדיווחים, הירי התבצע מרכב אזרחי חולף לעבר רכב אזרחי אחר. האדם שישב בתוך הרכב, חייל בלבוש אזרחי, לא נפגע – אך זוהו פגיעות ברכבו.
מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה של המחוז הדרומי עורכים כעת סריקות ומבצעים מחסומים בגזרה. בהודעת המשטרה נאמר כי "נסיבות האירוע נבדקות".
הכוחות הרבים הגיעו למקום בעקבות חשש כי מדובר בחדירה מעזה. בסופו של דבר המשטרה הודיעה כי מדובר באירוע פלילי.




















