כמה ימים לפני הכניסה הקרקעית לעיר עזה, צה"ל תקף בהובלת פיקוד דרום, בניין רב קומות ששימש את ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה.
במבנה מוקמו תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס, ששימשו לקידום ולביצוע מתווי טרור נגד כוחות צה״ל במרחב.
טרם התקיפה ננקטו צעדים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות אזהרת האוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.





















תורידו את הכל, מזה בניין? תשטחו את עזה לפני שהחיילים נכנסים
טוב מאוחר מאשר אף פעם לא