האסיר וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התראיין לרשת אל-ג'זירה ואמר כי הוא מצטער על מותו של בנו של חליל אל-חיה, המאם, בתקיפה של חיל האוויר בקטר. "ילד לא צריך להיות קורבן, ואשתו גם נפגעה. אנחנו נלחמים בטרור והם ייענשו כשיגיע הזמן, אבל המשפחה היא סיפור אחר", אמר אולמרט.

אולמרט הוסיף וטען: "הרג צוות המו"מ משמעותה שאתה לא רוצה מו"מ ולא רוצה את שחרור החטופים. כל אנשי חמאס צריכים להיענש, אבל התקיפה בדוחא לא הייתה במקום ובזמן המתאימים".





















כל הכבוד, עכשיו כולם יודעים איך נראה בוגד.
חליל אל חיה הוא מראשי חמאס – הארגון להשמדת ישראל על 6 מליון היהודים שבה .
מי שמבטא "השתתפות בצער" על מה שקרה לטינופת הזו הוא תת-אדם שפל וניבזי .
לא 6 מיליוון אלא 8 מיליון
אמירות אויליות,כאמירת אולמרט,מזיקות.
מעשים מסוכנים,כשל הממשלה,קטלניים לפרט ולמדינה.