לפני זמן קצר החות'ים שיגרו טיל לעבר ישראל, לאחר תקיפת חיל האוויר מוקדם יותר היום (שלישי) כנגד מטרות החות'ים בתימן. השיגור הביא להפעלת התרעות באזורים רבים ברחבי הארץ.
על פי דיווח ב'ישראל היום', בעקבות השיגור, מטוסו של ראש הממשלה 'כנף ציון' ביצע נחיתת אונס.
הטיל יורט בסופו של דבר בהצלחה, ולא היו נפגעים באירוע. "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן", הודיע דובר צה"ל. "ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".





















למה נחיתה??? רה"מ היה בבור ולא במטוס
חבל על הדלק.