ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון ברכה לידידו ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי לרגל יום הולדתו ה-75.
"יום הולדת שמח לחברי היקר, ראש הממשלה נרנדרה מודי", כתב נתניהו והצהיר: "יחד ניקח את השותפות שלנו לגבהים חדשים".
אתמול שוחח נשיא ארה"ב עם ראש ממשלת הודו וברך אותו לכבוד יום הולדתו ה-75. בעקבות כך כתב מודי: "תודה לך, ידידי, הנשיא טראמפ, על שיחת הטלפון והברכות החמות ליום הולדתי ה-75", כתב מודי והוסיף: "כמוך, גם אני מחויב במלואו להעלות את השותפות המקיפה והגלובלית בין הודו לארה"ב לגבהים חדשים. אנו תומכים ביוזמות שלך לפתרון שלום של הסכסוך באוקראינה".
דבריו של ראש ממשלת הודו לא נותרו ללא מענה, נשיא ארה"ב מיהר להגיב וכתב: "בדיוק הייתה לי שיחת טלפון נפלאה עם ידידי, ראש הממשלה נרנדרה מודי. איחלתי לו יום הולדת שמח מאוד! הוא עושה עבודה אדירה. נרנדרה: תודה על תמיכתך בסיום המלחמה בין רוסיה לאוקראינה!"
השיח בין השניים מסמל את תחילתו של עידן חדש בלי יריבות ומלחמת מסים בין ארה"ב להודו.





















הוא קצת הלך לסין וכבר קיבל את אמריקה בחזרה.
שימו לב לתמונה שמופיעה בסופף הסרטון ותסיקו את המקנות המתבקשות…