ראש הממשלה אירח היום בלשכתו את ראש ממשלת פיג׳י ושר החוץ סיטיבני רבוקה.
נתניהו מסר כי "הוא הודה לו על התמיכה האיתנה של פיג׳י במדינת ישראל. שוחחנו על אתגרי האזור ועל דרכים להעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות".
בסיום הפגישה נמשיך יחד לטקס פתיחת שגרירות פיג׳י בירושלים, בירת ישראל הנצחית.




















