שריפה שפרצה לפנות בוקר (ראשון) בדירת מגורים בשדרות מנחם בגין בקריית מלאכי גבתה חיי אדם אחד, גבר כבן 50 שנספה במקום. כוחות הכיבוי חילצו חמישה לכודים נוספים מהבניין בן ארבע הקומות, שחלקם קיבלו טיפול רפואי במקום.

הדיווח הראשון על השריפה התקבל במוקד 101 של מגן דוד אדום בשעה 04:51. צוותי כיבוי והצלה הגיעו למקום ופעלו בתנאי חום ועשן כבדים לביצוע סריקות, חילוץ לכודים ובלימת התפשטות האש.

פרמדיק אריאל פלאוט וחובשי מד"א גרשון אלפרין ונעם און תיארו את הגעתם לזירה: "ראינו עשן שחור וסמיך שעולה מבניין בן 4 קומות. חברנו לכוחות הביטחון שחילצו אלינו גבר כבן 50 עם כוויות וסימני שאיפת עשן. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חובש הצלה אלי הופמן מארגון הצלה הוסיף: "כשהגעתי לזירת האירוע, חברתי לכוחות הכיבוי שהוציאו אלינו גבר כבן 50 ללא דופק וללא נשימה עם כוויות וסימני שאיפת עשן. בנוסף, הענקנו טיפול רפואי ראשוני למספר נפגעים לאחר שחולצו מהבניין, אשר בחסדי שמים לא נזקקו לפינוי".
לוחמי האש השיגו שליטה מלאה על השריפה והמשיכו בפעולות סריקה, אוורור והשלמת פעולות לשלילת סכנות נוספות. במקום נמצאים חוקרי דליקות מטעם כבאות והצלה לישראל יחד עם מפקד המחוז לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.
צוותי מד"א נשארו בזירה לאבטח את פעולות כוחות הביטחון ולהעניק טיפול רפואי נוסף במידת הצורך.






















