בכירי המשטר האיראני התייחסו בימים האחרונים למתיחות באזור ולהיערכות הצבאית של ארצם. מפקד צבא איראן, אמיר חתאמי, אמר כי ארצו נמצאת במוכנות גבוהה וכי תנועות גורמים עוינים באזור נמצאות תחת מעקב. לדבריו, כל פעולה שתיתפס כטעות עלולה לסכן את ביטחון הכוחות הפועלים באזור ואת היציבות האזורית.
שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, התייחס לנוכחות הצבאית האמריקנית בסמוך לחופי איראן, וטען כי ארצות הברית מנסה להתערב באופן שבו הצבא האיראני מבצע תרגילים צבאיים בשטחו. הוא ביקר את הדרישות האמריקניות כלפי כוחות איראניים, וציין כי מדינות במערב מאמצות גישה שלדבריו אינה תואמת את המציאות באזור.
בהצהרות שפורסמו נטען כי משמרות המהפכה פועלים לשמירת היציבות במפרץ הפרסי ובמצרי הורמוז, וכי הם מהווים גורם מרכזי במאבק בארגונים עוינים באזור. עוד הודגש כי חופש השיט במצרי הורמוז הוא אינטרס חיוני עבור איראן ושכנותיה, וכי נוכחות כוחות זרים באזור תורמת להגברת המתיחות במקום להפחתתה.





















ארצות הברית תתקוף אין לה ברירה אחרת היא רוצה להיות כתובה בספר ההיסטוריה וגם מישראל תתקוף את איראן למה 50 שנה היא מנסה לחסל את העם היהודי אז לא יהיה ברירה אחרת לחסל את הבכירים ומנהיג עליון חמנאי
החתלתול הפרסי מדמיין את עצמו כראש אחד הצבאות החזקים בעולם. מסכן…איזו "בומבה" מחכה לו כשהוא יראה מה האמריקאיים והישראלים יעוללו לצבא החמורים השיעיים הפרימיטיבי שלו. נזק הם יכולים להסב אבל התבוסה שלהם תהיה אכזרית. ככה זה כשהגאווה עולה על השכל…