אירוע חריג ויוצא דופן התרחש בשעות האחרונות בשכונת רמות ג’ בירושלים, כאשר ניידת של המשטרה הצבאית עצרה בחור ישיבה תושב השכונה, תלמיד ישיבת אוהל יוסף. המעצר בוצע כאשר הבחור שהה מחוץ לביתו, לאחר שחזר משבת חופשה מהישיבה.
לפי פרטים שנמסרו, ניידת של המשטרה הצבאית סיירה בשכונה, ובמהלך הסיור ניגשו השוטרים אל הבחור, זיהו אותו ועצרו אותו במקום. המעצר בוצע לעיני תושבים, ועורר תגובות נרחבות בשכונה.
בעקבות האירוע, החלה בדקות האחרונות פעילות אינטנסיבית מצד רבני ארגון “חיי עולם”, אשר מקיימים התייעצויות עם מרנן ורבנן גדולי ישראל במטרה לבחון את המשמעויות ולגבש את דרכי הפעולה הנדרשות נוכח ההתפתחות החריגה.
גורמים המעורים בפרטים מציינים כי מדובר בפעם הראשונה שבה המשטרה הצבאית מבצעת מעצר של בן ישיבה בתוך שכונה חרדית בירושלים — נתון שמעניק לאירוע משמעות ציבורית רחבה ומעורר דאגה בעולם הישיבות.





















לא יעשו כלום. יתייעצו, יגיבו בחריפות, והלאה עד למעצר הבא. להית'
פעם ראשונה שתפסו ספרדי באקראיות אמיתית
פעם ראשונה שעצרו ספרדי באקראיות אמיתית
אמרו שברגע שיעצר בחור ישיבה אחד יהפכו את העולם
נעצרו כבר מאות והעולם כמנהגו נוהג
מה יהיה עלינו?
פייק ניוז .
שולטים בתודעה שלנו, ולא משמאל …
בלנ בלה בלה… יתייעצו ועוד בחננבחה בלה… דורה תחתונה: לא יעשו כלום
לא היה ולא נברא.
מעצר אזרחי ולא צבאי