מסתערבי מג"ב ירושלים ניטרלו בירי מחבל שיידה בקבוקי תבערה לעבר ציר ביטחון בקו התפר, במרחב הכפר אבו דיס שבגזרת חטיבת עציון. כך נמסר הבוקר (ראשון) מדוברות המשטרה.
האירוע התרחש בליל שבת, במהלך פעילות מארב של לוחמי מסתערבי מג"ב ירושלים במרחב אבו דיס, סמוך לקו התפר. הלוחמים זיהו מספר מחבלים שיידו בקבוקי תבערה לעבר ציר הביטחון בקו התפר, עליו נעים רכבי מג"ב בשגרה.
הלוחמים פתחו באש לעבר המחבלים וזוהתה פגיעה. מחבל אחד נוטרל במקום.
לאחר מכן, ניגשו הלוחמים אל המחבל הפצוע, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול רפואי באמצעות הצלב האדום.
לא נגרם נזק או פגיעה בכוחות הביטחון או באזרחים כתוצאה מהשלכת בקבוקי התבערה.
דוברות המשטרה מסרה כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול פעילות טרור ולהגנה על ביטחון אזרחי ישראל וכוחות הביטחון הפועלים במרחב קו התפר".




















