צילום פלסטיני
גדודי אל-קסאם פרסמו הערב תמונות וטוענים כי השתלטו על כלי טייס (רחפן) של "צבא הכיבוש בתוקפנות האחרונה לפני כמה ימים, והשגנו ממנו מידע רגיש לגבי כוחות האויב".
בצה"ל אישרו את התקרית והגיבו: "רחפן צה"ל נפל בשטח רצועת עזה במהלך פעילות מבצעית במהלך סוף השבוע. האירוע מתוחקר".
צילום פלסטיני
כזכור, בזמן המבצע האחרון בג'נין, פרסמו הפלסטינים תיעוד של הפלת כלי טייס. לפי התיעוד, המחבלים ירו לעבר הרחפן – שנראה נופל על הקרקע – ומתרסק.





















קצת שימת לב! אם הרחפן נפל ונתפס ברצועת עזה, "כנראה" רחפן אחר נפל בג'נין…