צילום: דובר צה"ל
מבצע "מגן וחץ מתרחק" מהפסקת אש: בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ סוכל סגן מפקד הכוח הרקטי בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה, אשר לקח חלק משמעותי בפיקוד ובביצוע מטחי הירי לעבר ישראל.
אבו דקה הוא סגנו של עלי ע'אלי, מפקד הכוח הרקטי של הגא"פ אשר סוכל לפנות בוקר בתקיפת צה"ל ושב"כ בחאן יונס.
אבו דקה היה אחראי על ירי רקטי לעבר שטח ישראל בימים האחרונים, בפרט לשטח שדרות, ועל הניהול השוטף של הכוח.
אבו דקה פעל רבות לקידום, תכנון וביצוע של פיגועי ירי רקטי לשטח ישראל. בנוסף, לקח חלק במטחי הירי של הכוח במבצע "שומר החומות" ובמבצע "עלות השחר" לעבר העורף הישראלי.





















ב"ה אין עוד מלבדו
לא הספיק ליהנות מהג'וב וכבר חיסלו אותו…
כן יאבדו כל אויבך ה'