בשעות האחרונות פורסם סרטון ברשתות הערביות בו מוצג "טיל" קטן של חטיבת "אל-עיאש" שבג'נין, שלכאורה מכוון ליישוב שקד שבשומרון. הניסיון לפי התיעוד לא ממש צלח. הנושא נמצא כעת בבדיקת מערכת הביטחון
מהיישוב שקד נמסר: "תושבים יקרים, בשעות האחרונות פורסם סרטון ברשתות הערביות בו מוצג לכאורה מעין "טיל" קטן מכוון לשקד ועליו כיתוב בערבית. האתר זוהה והאירוע נחקר כעת ע"י צה"ל".
"חשוב לזכור, המחבלים שמצליחים פחות בשטח מול צה"ל עושים מאמצים לערער את הביטחון שלנו בדרך הקלה ביותר, הפצת תעמולה בתקשורת. כידוע בשונה מהמצב בעזה צה"ל נמצא בכל השומרון, שולט בשטחי הכפרים סביבנו ומונע את האפשרות שיווצר מצב דומה לזה שבעוטף עזה. כאמור האירוע הספציפי נחקר ומטופל ע"י הכוחות בשטח".
צילום: 27 א




















