צילום: ערוץ הכנסת
מביך: יושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, לעג אמש (שני) לנאום הבלונים של נתניהו ואמר כי "ראיתי הרבה דברים משונים בבניין הזה, זה הכי משונה שראיתי, בן אדם בן 74 עומד ומקריא פרודיה בחרוזים". אלא שבארכיון ערוץ הכנסת, נראה לפיד מביא פארודיה דומה למרות גילו…
בסרטון מלפני מספר שנים נראה לפיד לועג במשל פארודי. "ביבי בישל דייסה. נתן לליצמן, נתן לדרעי". נזכיר כי אמש הביך נתניהו את האופוזיציה בנאום עוקצני תוך שהוא מביא מעשה "בחמישה בלונים שניפחו כמה חברים, שמחה וששון לכל ילד בלון. ליאיר בלון כחול, לבני בלון צהוב, למרב בלון סגול, לאיווט בלון ירוק ולמנסור בלון אדום".
"כל הילדים והבלונים יצאו לטיול. יאיר שמח קפץ והבטיח: דירוג האשראי לא יצליח. נפל הבלון הכחול על שיח והתפוצץ, הבלון נקרע. דירוג האשראי לא הדרדר אבל יאיר היקר, מחר כבר תנפח לך בלון אחר".





















אני בטוחח שיאיר לפיד ידע מזה ולכן תקף את יבי בדיוק על זה כי ככה זה לפיד!!
לפיד לא בן 74 זה ההבדל .
נתניהו אפסון רק בנאומים הוא טוב .
*הוא*
אמת
מפגר בן מפגר
לא מסוגל להבין איך מאות אלפי איש מצביעים עבור כזה אפס וטיפש
גם אני לא מצליח להבין את זה
הבעיה היא שהכל פה במדינה, זה תגובה, ותגובה לתגובה. הפגנה שלהם והפגנה שלהם, הוא אמר ואז הוא אמר, הכל מלחמת דיבורים ואיומים. לא באמת חותכים פה דברים כמו שקבעו עובדות בתש"ח, או כמו ששרון ביצע את ההתנתקות הלכה למעשה בלי הרבה בירבורים, שלטון מפלסטיק.
החלול מככב שוב
נציג הרייקנים
בוקי סריקי
לפיד -עוור צבעים.לכן אין הבדל בין הסלונים.
עולמו של לפיד אפור! העתיד= הוא אפור!
ביבי למרות הגיל-שומר על רעננות, על הומור בריא.
פרודיה -טובה בכל גיל.
אין כמו ביבי!