השלכת רימוני עשן מול ביתו של לוין, הערב. צילום: איציק שאג
אלימות השמאל לא פוסקת: במהלך ההפגנות שהתקיימו הערב (חמישי) מול בתיהם של עשרות ח"כים מהקואליציה ושרי הממשלה, פעילי שמאל התפרעו באלימות. בהפגנה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין מפגינים השליכו רימוני עשן על שוטרים, בהפגנה בתל אביב מול ביתו של שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף מפגין תקף שוטר. ניסיון לחסימת נתיבי איילון סוכל על ידי המשטרה, שפינתה את המפגינים תוך מספר דקות.
המשטרה עדכנה כי בכלל הזירות נעצרו הערב תשעה מפגיני שמאל שהתפרעו, חלקם בשל הפרות סדר בניגוד לחוק ואחרים בשל תקיפת שוטרים. המשטרה פירטה: במהלך הפגנה מול ביתו הפרטי של השר וסרלאוף נעצרו שני מפגינים חשודים, אחד בחשד להפרת הסדר והשני בחשד לתקיפת שוטר. בהפגנה בתל אביב נעצרו 2 מפגינים בשדרות קק"ל בעיר, בחשד לתקיפת שוטרים והפרות סדר.
במהלך הפגנה מול ביתו הפרטי של יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה, בתל אביב, נעצרו שני מפגינים חשודים בגין הפרת הסדר. עוד שניים נעצרו בהפגנה בהוד השרון, מול ביתו של שר החינוך יואב קיש, בחשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים. המוקד העיקרי היה במודיעין, המשטרה התייחסה למהומה במקום כאשר עשרות פעילי שמאל פרצו את הגדרות וכאמור השליכו רימונים. "המשטרה סיימה כעת את השינויים בהסדרי התנועה ליד ביתו של השר לוין במודיעין, שהוצבו לשם בידוק ואבטחת משתתפי המחאה במקום ועצרה חשוד בהפרת הסדר הציבורי", נמסר.
"שוטרי תחנת מודיעין ומרחב שפלה בסיוע לוחמי יס"מ ומג"ב מאבטחים משעות אחר הצהריים המאוחרות מחאה המתקיימת סמוך לבית השר לוין במודיעין. בתוך כך, המשטרה תחמה את האזור שאושר למחאה והציבה גדרות לשם אבטחת הנוכחים, לצד הזרמת התנועה לציר העוקף את הכיכר בצומת הרחובות מנחם בגין לדרום ולאה אמנו. המשטרה עצרה חשוד בהפרת הסדר שלא נשמע להנחיות המשטרה והוא יועבר לחקירה בתחנת המשטרה בהתאם. בנוסף המשטרה תבחן את כלל אמצעי התיעוד לבחינת נסיבות השלכת אמצעי פירוטכני על הכביש ע"י משתתפי המחאה", נמסר בנוסף.





















בצרה גדולה אנחנו
להתפלל ולבקש רחמים
במקום להעביר חוק שאוסר הפגנות ושמחייב את השוטרים לפעול ביד קשה ובלי בררנות
כמו שהם יודעים לעשות בהפגנות של החרדים וכדו', הם עסוקים בשטויות, מכתבים ומסרים,
למה יש לכם 64 מנדטים, כדי לשחק בשוטרים וגנבים<?<<
מזכיר לי את הלחן המפורסם של האוירון סוב סוב סוב קח אותנו למרום זה לחן מפורסם כשילדים רואים מטוס כולם פורצים בשירת אוירון וכו’ חבורת ילדים מגודלים ומופרעים…
אכן כן. חופש הביטוי הוא אמנם מן הערכים העליונים בדמוקרטיה. הוא בעצם כלי הגנה ושמירה.
אבל מי שמשתמש במתנה לְרָעָה – בדין הוא שתילקח ממנו. לצמיתות!
מי שמנצל את הנשק שבידיו למטרות טרור ואנרכיה, ראוי ונכון לאסור עליו את השימוש בנשק
לכל מטרה, מעתה ועד עולם.
וזה לא עונש, זו פשוט הגנה על האזרחים מפני טרור וכאוס.
ז"א יש גם להשית עונש הגון ומרתיע על הפושעים הללו.
פשעת בשימוש לרעה בזכות שהוענקה לך? תן את הדין על כך, ורַצֵּה עונש ראוי לשמו.
יהי רצון שיחזרו בתשובה שלימה
הפכו להיות חבורת ערסים
הערב הם מאיימים שבאם המשטרה תנהג באלימות ותעצור אותם הם יכניסו מכות לשוטרים..פשוט קומדיה של טימטום..האם זורקי הרימונים כבר שוחררו או שרק עוכבו ומיד שוחררו?
מעניין איפה כול הכוחות שהם יודעים
להפעיל על החרדים?
והשמאלניים האלה נראים כמו ילדות בקיטנה
ששרות הימנון במרץ
אין בושה לאנשים!