צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
בתיעוד חדש ממצלמות אבטחה שמתפרסם היום (רביעי) נראה המחבל ממתין בכניסה למסעדה בסמוך לקניון במעלה אדומים, נכנס לתוכה לפתע – ופותח באש מטווח אפס כשילד נמצא סנטימטרים מאחד הפצועים.
בתוך כך, בשערי צדק עדיין מאושפזים שני פצועים – אחד קשה במצב יציב, שעדיין מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ. הפצוע השני הצתה בינוני ונמצא במצב יציב ופצוע קל שוחרר אתמול בערב. בבית החולים הדסה מאושפזים שני פצועים באורח בינוני ואחד באורח קל.
אשתו של אחד הפצועים אמרה הבוקר: "היינו איתו כולנו שם, יחד עם שישה ילדים, וברוך השם שאף אחד מהם לא נפגע. בעלי נפגע בשיניים ובשפה ומתפללים שיתאושש".
בסך הכל שישה בני אדם נפצעו אתמול בפיגוע הירי בסמוך לקניון במעלה אדומים. שניים נפצעו באורח קשה בהם גבר כבן 40. שלושה נוספים, נער בן 14, צעיר כבן 25 וגבר בנשות ה-30 לחייו, פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים הדסה הר הצופים.





















זה שרץ עם הכיסא הזוי. הוא הבריח את המחבל בכיסא…
נכון, מה שלא עושים עם נשק עושים עם כסאות וכו… לחלק נשק לאזרחים זו טעות נוראה!!!
לחלק רק כיסאות
מחבל נתעב וצמא דם ימח שמו
העסיקו אותו במתנ"ס ??? מדינה בהפרעה נפשית.