הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ערך מעמד ׳לחיים׳ בעיר אשדוד, לאחר הנס הגדול כאשר יצא ללא פגע ממעידה חזקה במוצאי שבת האחרון.
המשפיע הנודע ערך סעודה שלישית באתרא קדישא מירון בהשתתפות קהל רב, שהגיע לשמוע את דבריו ולהתחזק לקראת הימים הנוראים.
במהלך המעמד, כאשר ר׳ מיילך רקד ופיזז כמנהגו על השולחן, הוא נפל מהשולחן לרצפה, מגובה של כמטר, אך בחסדי שמיים יצא ללא פגע.
לאחר הנס הגדול, ר׳ מיילך הגיע כאמור לאשדוד, לכנס חיזוק נוסף לקראת הימים הנוראים, ערך מעמד ׳לחיים׳ ואמר ״נשמת״ בהתעוררות גדולה יחד עם הקהל שהתאסף לשמוע את דבריו.




















