צילום: דוברות המשטרה
במסגרת הלחימה, מסתערבי מג"ב קיבלו דיווח על חיילים פצועים שנצורים תחת אש כבדה של מחבלים חמושים הנמצאים במרחב הקיבוץ ׳נירעם׳.
מרגע קבלת הדיווח חתרו למגע והגיעו לשטח היישוב, שם נתקלו בקרבות ירי קשים אל מול מחבלים חמושים וזאת תוך כדי סריקות שהם מבצעים במטרה לאיתור החיילים הפצועים. במקביל ללחימה, איתרו הלוחמים קבוצת חיילים פצועים ברמות שונות אשר מבוצרת בתוך טנק ומחכה לסיוע.
תחת אש כבדה ותוך חיסול מחבלים רבים במרחב, חילצו לוחמי יחידת המסתערבים של החטיבה הטקטית את החיילים הפצועים והעבירו אותם לקבלת טיפול רפואי.





















גיבורים!
ה' ילחם לכם ואתם תחרישון
נגמ"ש לא טנק. לא לרשום שטויות אם לא יודעים
איזה פחד!!!!
כל הכבוד לכוחות הביטחון!!!
הכל טוב להירגע לא צריך להיות בלחץ
נכון אבל בכל זאת נורא מפחיד להיות בכזאת סיטואציה
צריך להכות באימ אמא שלהם לשחוט אותם ולתלות אותם ביכר העיר כמו שיהודית עשתה לאליפורנוס