תיעודים מרצועת עזה מראים את ההרס האדיר ברחבי הרצועה בעקבות תקיפת מטוסי קרב של צה"ל במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" • בתיעוד שמתפרסם ברשתות הערביות ניתן לראות את ההרס המטורף ברצועה והפצצות צה"ל
אני שמתי לייק אחד וזה קפץ ב6 ….. מה שאומר שיש דיסלייק אחד…..
אלי
אוקטובר 11, 2023 3:48 pm
זה נראה צילום לא אמיתי אולי של בינה מלאכותית
אלחנן
אוקטובר 11, 2023 4:09 pm
חבל שלא מצרפים לסרטון את המוזיקה הערבית המגעילה שהם שמים בסרטונים שלהם – שבהם הם רוצחים ילדים נשים וזקנים ומכל הבא ליד, מבעירים בתים עם יושביהם, מתעללים בגופות, וחוטפים זקנים ילדים ונשים – וחוגגים. ימ"ש של החיות פרא האלה.
"אלי"
אוקטובר 11, 2023 4:28 pm
מחמם את הלב. כן ירבו. אבל בסרטון רואים רק את אותו מקום ואולי מקום אחד נוסף, רק מזוויות שונות.
יודא
אוקטובר 11, 2023 4:52 pm
תמונות וסירטונים מדהימים לא מחסל את האוייב כל המנהרות של החמאס קיימים ופעילים מאוד מאוד ואם החמאס קיים אז מה כל זה שןןה!?
עוזיהו
אוקטובר 11, 2023 6:27 pm
הבעי ה הגדולה מתחילה עם עזה התחתית לשם דרושים טילים חודרות בונקרים
"----"
אוקטובר 11, 2023 7:23 pm
למה יש שם אנשים הולכים???
הם גם היו צריכים להראות כמו כל הבניינים החרבים!!!!!!
טיל שיוט חכם
אוקטובר 11, 2023 7:50 pm
שישרפו בגיהנוםםםםםם אמן!
ושירצחו את כל הערבים,
ושלא ירחמו על אף אחד, גם לא על התינווקות- כי זה הדור הבא של המחבלים…
בעז"ה ימותו כל האויבים של ישראל
טיל שיוט חכם
אוקטובר 11, 2023 7:56 pm
יימח שמם
אנונימוס
אוקטובר 11, 2023 11:04 pm
אוחחחחחחחח רק לשים מוזיקה מרגיעה ברקע ואני הולך לישון עם זה כל לילה!!!
אשדודי
אוקטובר 12, 2023 12:07 am
זה מקום אחד שחוזר על עצמו. יש עוד הרבה מאוד עבודה שם.
מתפלל
אוקטובר 12, 2023 8:16 am
מה עם עזה תחתית?? יש שם עיר שלמה של נשק ותחמושת. כל המחבלים מסתתרים שם.
וואוו איזה יופי נהנה פשוט לראות את זה אמן בעז"ה יהיה ככה תמיד
וואוו איזה יופי נהנה פשוט לראות את זה אמן בעז"ה יהיה ככה תמיד ולפי התגובות נראה שאין אחד שלא אוהב את זה
כן יאבדו כל אויבך ה’' …אבל צריך אטום על עזה , זה לא מספיק!
נראה כמו קטע הוליוודי
מי זה השלושה שנתנו דיס לייק👎?עופר כסיף אשתו והכלב שלו (אם יש לו)!!
יש לו את הבן שלו.
אני שמתי לייק אחד וזה קפץ ב6 ….. מה שאומר שיש דיסלייק אחד…..
זה נראה צילום לא אמיתי אולי של בינה מלאכותית
חבל שלא מצרפים לסרטון את המוזיקה הערבית המגעילה שהם שמים בסרטונים שלהם – שבהם הם רוצחים ילדים נשים וזקנים ומכל הבא ליד, מבעירים בתים עם יושביהם, מתעללים בגופות, וחוטפים זקנים ילדים ונשים – וחוגגים. ימ"ש של החיות פרא האלה.
מחמם את הלב. כן ירבו. אבל בסרטון רואים רק את אותו מקום ואולי מקום אחד נוסף, רק מזוויות שונות.
תמונות וסירטונים מדהימים לא מחסל את האוייב כל המנהרות של החמאס קיימים ופעילים מאוד מאוד ואם החמאס קיים אז מה כל זה שןןה!?
הבעי ה הגדולה מתחילה עם עזה התחתית לשם דרושים טילים חודרות בונקרים
למה יש שם אנשים הולכים???
הם גם היו צריכים להראות כמו כל הבניינים החרבים!!!!!!
שישרפו בגיהנוםםםםםם אמן!
ושירצחו את כל הערבים,
ושלא ירחמו על אף אחד, גם לא על התינווקות- כי זה הדור הבא של המחבלים…
בעז"ה ימותו כל האויבים של ישראל
יימח שמם
אוחחחחחחחח רק לשים מוזיקה מרגיעה ברקע ואני הולך לישון עם זה כל לילה!!!
זה מקום אחד שחוזר על עצמו. יש עוד הרבה מאוד עבודה שם.
מה עם עזה תחתית?? יש שם עיר שלמה של נשק ותחמושת. כל המחבלים מסתתרים שם.
אני חושבת זה לא מספיק צריך להוריד את כל עזה