צילום: דובר צה"ל
בימים האחרונים משלימים כוחות ההנדסה במרחב אוגדת עזה את מאמצי תיקון ואיטום הפירצות, לצד סילוק וזיכוי המטענים אשר הוטמנו לאורך הגדר בגבול הרצועה. בימים הקרובים צפויות עבודות נוספות על הגדר.
במסגרת המאמץ ההנדסי השתתפו כ-4 פלוגות לוחמים על גבי 30 כלי צמ״ה וכלים הנדסיים כבדים נוספים, לצד כוחות טנקים הפרוסים לאורך הגדר.


צילום: דובר צה"ל
במקביל למאמץ תיקון ואיטום הגדרות, כלי טיס של חיל האוויר, ביניהם מסוקי קרב וכלי טיס מאויישים מרחוק, מספקים מעטפת הגנה לכוחות וסורקים במרחב כדי להבטיח ביטחון לכוחות הלוחמים ולתושבי העוטף.
צה"ל: "כוחות ההנדסה של אוגדת עזה ימשיכו לפעול ככל שיידרש על מנת להבטיח הגנה מירבית לתושבי הדרום".

צילום: דובר צה"ל





















מה זה הגדר העלובה הזאת . הגדר בין מודיעין עילית לכפרים הערבים יותר גדולה פי עשר
צריך גדר חשמלית, כל מי שייגע ימות במקום. פחות אחד יותר נחמד. בבקשה מתח נמוך כדי ש"יהנו" מכל רגע
חחחחחחחחחחח אהבתי