המחבל הסתובב חופשי ברחובות הקיבוץ, ואז צה"ל הגיע וזה מה שקרה…
קטע שהופץ ברשת מתוך מצלמת גוף של אחד ממחבלי חמאס שחדרו לישראל בבוקר חג שמחת תורה, מראה כיצד הוא וחבריו מסתובבים ברחובות הקיבוץ, עד שכוחות צה"ל הגיעו למקום - והוא נופל ארצה ומת במהירות
כן יאבדו כל אויביך ה'! ברוך ה' יא חתיכת חלאה חיית אדם טוב שמת העולם נהיה יותר טוב בעוד טיפה צל"ש לחיילי צה"ל המיוחדים אין עליכם העם איתכם אנחנו נתפלל שתצליחו
David Moyal
אוקטובר 16, 2023 5:35 pm
אחד הסירטונים הטובים, חזק וברוך
"\"חיים\""
אוקטובר 16, 2023 6:14 pm
כן יאבדו כל אוייביך השם עוד היום תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים לא תשכח ולכל ישראל בשגגה בצר לך ושבת עד השם אלוקיך ובא לציון גואל עוד היום אמן ואמן
"דוד"
אוקטובר 16, 2023 7:14 pm
ימח שמם!! כן יאבדו כל אויבך השם . השם יקום דם הנרצחים .
"דוד"
אוקטובר 16, 2023 7:17 pm
דוד מה הוא חשב שהוא הולך לטייל בלונה פארק שידע ויראה וישמע כל אויב מתועב איך הוא הולך לסיים את חייו
"דוד"
אוקטובר 16, 2023 7:19 pm
מה הוא חשב שהוא הולך לטייל בלונה פארק ???
שידע ויראה וישמע כל אויב מתועב איך הוא הולך לסיים את חייו
"\"יהודי\""
אוקטובר 16, 2023 7:22 pm
טוב מאודדדד
ונקם ישיב לצריו…
ארל'ה
אוקטובר 16, 2023 8:27 pm
פנטסטי
עטלף עיוור
אוקטובר 16, 2023 10:13 pm
אחד החזקים אם אפשר בבקשה עוד המון כאלה
זה מרגיע את הנפש לראות בלופים
אלי
אוקטובר 17, 2023 4:30 am
פשוט תענוג לנשמה, מתאים למי שקשה לו להירדם, אחרי הסרטון הזה אתם תישנו שינה עמוקה.
תביאו רק כאלה באמת אין לכם מושג איזו הרגשה
מיכל
אוקטובר 18, 2023 12:34 am
מצטערת על הרגע שצפיתי בזה
ומי שעדיין לא נפל בזה ממליצה להמנע
"עם ישראל חי"
אוקטובר 18, 2023 11:24 pm
אחד הסרטונים המגיעים בחיי…..
פשוט לשים את זה לתינוקות כמנגינת רקע😂😂😂
סתתתתם
אני פשוט חושב שזה אפילו לו רבע ממה שמגיע לימח שמים האילו…
ולכן כשמראים לנו סרטון שהם גם קצת חוטפים אז זה משמח את הלב,..
אנונימוס
אוקטובר 19, 2023 8:37 pm
סוף סוף סרטון טוב גם לראות דבר טוב קורא וגם לא להיחשף לזוועות תמשיכו ככה
ז’וז’ו.
אוקטובר 20, 2023 1:22 pm
בנטפרי חסמו סרטון זה. ראוי שגם האתר מעצמו יסיר אותו.
זה לא כ"כ מתאים הסרטון הזה, זה לא עושה טוב, אמנם מגיע לו לחמאסניק הזה וכן יאבדו כל אויביך ד', אבל זה לא לבעלי לב חלש… תסלחו לי…
שמעון סע לאומן תפלל על הציון אנחנו רוצים דםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם או לחליפין זרוק תאינטרנט
לא נכון שמעון צודק, הוא אמר את המילים הנכונות בדיוק, אגב מה הסיפור של השם הערבי שמצאת?, אחמד!!!
לא פחות ולא יותר, ממליץ לשנות!
לגמרי
ימ"ש!
כן יאבדו כל אויביך ה'!
תודה רבה עשיתם לי את הבוקר הכי נפלא….
כן יאבדו כל אויבך ה'! – ובמהרה!
אפשר להזהיר לפני צפייה, בכל אופן, מי לא ישמח במחיית עמלק?? גם לי עשיתם את הבוקר
לשים מוזיקה מרגיעה ברקע ולראות כל ליליה לפני השינה
איך הצחקת אותי יואווווו חחחחחחח
הסרט הכי יפה שראיתי בחיים. פשוט תענוג
איז גווטטטטטטט
ברוך ה' ! כן יאבדו משנאיך ה' !
זה עכשיו מרפא לנפש לראות את הנקמה בגויים !
שיכרתו כל אוייבנו !! ונזכה שיגדל כבודו בעולם.
לא מתאים מי ישמור על נפש שלנו שפצועה גם ככה ומי שרוצה לראות דם שיסע לעזה
צא מהאינטרנט ולך ללמוד…
אוו יופיי זה סרטונים שצריכים להיות מופצים הכי הרבה!
לא סרטונים שלהם עלינו..
אמנם מבהיל לשניה אבל שווה!!!
"כן יאבדו כל אויביך ה'"
לא להביא סרטונים כאלו!!
אנשים אוהבים את האתר שלכם כי הוא אתר נקי, תמשיכו לשמור על זה!
🤫🤐. תמשיכו ככה, רק סרטונים כאלה
כן יאבדו כל אויביך ה'! ברוך ה'
יא חתיכת חלאה חיית אדם טוב שמת
העולם נהיה יותר טוב בעוד טיפה
צל"ש לחיילי צה"ל המיוחדים
אין עליכם העם איתכם
אנחנו נתפלל שתצליחו
אחד הסירטונים הטובים, חזק וברוך
כן יאבדו כל אוייביך השם עוד היום תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים לא תשכח ולכל ישראל בשגגה בצר לך ושבת עד השם אלוקיך ובא לציון גואל עוד היום אמן ואמן
ימח שמם!! כן יאבדו כל אויבך השם . השם יקום דם הנרצחים .
דוד מה הוא חשב שהוא הולך לטייל בלונה פארק שידע ויראה וישמע כל אויב מתועב איך הוא הולך לסיים את חייו
מה הוא חשב שהוא הולך לטייל בלונה פארק ???
שידע ויראה וישמע כל אויב מתועב איך הוא הולך לסיים את חייו
טוב מאודדדד
ונקם ישיב לצריו…
פנטסטי
אחד החזקים אם אפשר בבקשה עוד המון כאלה
זה מרגיע את הנפש לראות בלופים
פשוט תענוג לנשמה, מתאים למי שקשה לו להירדם, אחרי הסרטון הזה אתם תישנו שינה עמוקה.
תביאו רק כאלה באמת אין לכם מושג איזו הרגשה
מצטערת על הרגע שצפיתי בזה
ומי שעדיין לא נפל בזה ממליצה להמנע
אחד הסרטונים המגיעים בחיי…..
פשוט לשים את זה לתינוקות כמנגינת רקע😂😂😂
סתתתתם
אני פשוט חושב שזה אפילו לו רבע ממה שמגיע לימח שמים האילו…
ולכן כשמראים לנו סרטון שהם גם קצת חוטפים אז זה משמח את הלב,..
סוף סוף סרטון טוב גם לראות דבר טוב קורא וגם לא להיחשף לזוועות תמשיכו ככה
בנטפרי חסמו סרטון זה. ראוי שגם האתר מעצמו יסיר אותו.
אני שם את זה שעון מעורר ממש עונגת