צילום: דוברות
ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הבוקר (רביעי) הודעת וידאו קצרה ומתייחס לנפילת לוחמי צה"ל ברצועת עזה בקרבות מול מחבלי חמאס, ומעדכן כי המלחמה תמשיך עד לניצחון המוחלט של ישראל.
"אנחנו במלחמה קשה. זאת תהיה מלחמה ארוכה. יש לנו בה הישגים חשובים, אבל גם אבידות כואבות. אנחנו יודעים – כל חייל שלנו הוא עולם ומלואו. עם ישראל כולו מחבק אתכן, המשפחות, מעומק ליבנו. כולנו אתכן בשעת יגונכם הכבד".
נתניהו הוסיף: "חיילינו נפלו במלחמה שאין צודקת ממנה, המלחמה על הבית", והתחייב לסיום: "אני מבטיח לכם אזרחי ישראל: אנחנו נמשיך עד שנמלא את המשימה – אנחנו נמשיך עד לניצחון".




















