צילום: JEM
השבוע בי"ד חשון לפני 34 שנה, מזכיר הממשלה מר אליקים רובינשטיין מספר לרבי מליובאוויטש על הקושי הגדול לעמוד מול הלחצים של שר החוץ האמריקני ג'יימס בייקר.
שלא כהרגלו, מנמק הרבי בפרוטרוט את משנתו הדיפלומטית ביחסים הבינלאומיים של ארצות הברית; האמריקנים מכבדים את מי שתקיף בעמדתו, לעומת זאת הכניעה ללחץ מזמינה רק דבר אחד: עוד לחץ.
והרבי הוסיף ואמר זה לא רק האינטרס שלנו. זה גם האינטרס שלהם.





















מדהים