צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מעדכן הצהריים (שני) כי צה"ל ממשיך במאמץ הנעת האוכלוסיה דרומה לשם הגנתה ופותח מסדרון פינוי אוכלוסיה למעבר התושבים ברצועת עזה.
בהמשך לקריאות החוזרות ונשנות לתושבי העיר עזה להתפנות מבתיהם, לנוכח הפעילות הצבאית המתקיימת באיזור, גם ביממה האחרונה, בהתאם לשעות שנקבעו מראש צה"ל מאבטח ציר ופותח מסדרון פינוי אוכלוסייה על מנת לאפשר לתושבי צפון רצועת עזה לנוע דרומה לשם הגנתם.
על פי דיווחים המגיעים מרצועת עזה, מכיכר א-דחדוח ועד לצומת אלבריג', צה"ל מאפשר תנועה רגלית בלבד על ציר צלאח א-דין והוא מבצע מעצרים בקרב הנעים בציר, לאחר בדיקת תעודות זהות במחסומים שהקים, כאשר פקידי ממשל עזתיים ואנשים בעלי קשר לארגוני הטרור נעצרים על ידי חיילי צה"ל.




















