לאחר שצה"ל חשף מפקדה של חמאס בבית חולים שיפא, וכן אמצעי לחימה רבים ומדי מחבלים. אמר מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן: "אנחנו ממשיכים ופועלים בלב העיר עזה – בליבת בירת הטרור, אנחנו נמצאים בעומק מחנה פליטים שאטי עליו השגנו שליטה. כוחותינו הרגו פה מחבלים רבים והרסו תשתיות רבות".
"במקביל לכך נמשכת הפעולה בדרום העיר, והלילה נכנסנו בפעולה ממוקדת לתוך בית החולים שיפאא למול מודיעין מדויק". "נמשיך ונפעל קדימה לאור התכניות המבצעיות שלנו כדי להמשיך ולהכות באויב", הדגיש.






















אנחנו אנחנו אנחנו….
אין עוד מלבדו………