צילום: דוברות מד"א
דרמה נרשמה היום (ראשון) סמוך לגן שמואל כאשר אוטבוס מלא בכ-40 נוסעים סטה לתעלה בצד הדרך. כוחות מד"א מטפלים במספר פצועים באורח קל בלבד, בחסדי שמים
הדיווח למוקד 101 של מד"א התקבל בשעה 09:15 "על אוטובוס מלא בנוסעים שסטה לתעלה בצד הדרך סמוך לקיבוץ גן שמואל. כלל הנוסעים יצאו מהאוטובוס, צוותי מד"א ביצעו מיון ראשוני לנוסעים ומטפלים במספר פצועים בודדים במצב קל", נמסר ממד"א.
חובשי רפואת חירום במד"א יוסי אזולאי ורועי גימפוביץ סיפר:"הגענו במהירות למקום וראינו אוטובוס מלא בנוסעים כשסטה לתעלה בצד הדרך ובדרך נס לא התהפך. באוטובוס היו כ-40 נוסעים שהצליחו כולם לרדת. ביצענו מיון ראשוני לנוסעים לוודא שלא נפגעו, גבר כבן 57 ואישה כבת 67 סבלו מחבלות קלות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים הלל יפה כשהם בהכרה מלאה ומצבם קל. שאר הנוסעים נבדקו במקום ולא נזקקו לפינוי."
צילום: דוברות מד"א





















הנהג הוא ערבי?
שאלתי אותו הוא לא ענה לי על השאלה..
כן
חחה אהבתי שחשבתם על זה