דוברות מתפ"ש
מתאם פעולות הממשלה בשטחים מעדכן הלילה (רביעי), דקות לפני חצות, כי ארבע מיכליות סולר וארבע מיכליות גז בישול הועברו היום ממצרים לארגוני סיוע הומניטאריים של האו"ם ברצועת עזה דרך מעבר רפיח.
המהלך מגיע באישור הדרג המדיני, במסגרת ההפוגה ומתווה שחרור החטופים שסוכמו עם ארה״ב בתיווך קטאר ומצרים.
הדלקים וגז הבישול מיועדים להפעלת תשתיות הומניטאריות חיוניות ברצועת עזה.
במקביל, 200 משאיות סיוע הומניטארי הועברו לארגוני הסיוע הבינלאומיים הפועלים ברצועת עזה, דרך מעבר רפיח, לאחר בידוק ביטחוני במעבר ניצנה. משאיות הסיוע ההומניטארי הכילו מזון, מים, ציוד למחסות ואספקה רפואית בלבד.





















מעניין לראות שם גם ג'יפ ישראלי
זה חלק מההסכם שישראל בודקת את המשאיות
עצם העברת משאיות אספקה לאויב בזמן מלחמה זה שגעון
לפחות שמשהו מהוכל והגז והסולר יגיע לחטופים המיסכנים הישראלים שם הם ממש רעבים ללחם לפי מה שהמשחוררים סיפרו, אבא תרחם על עם ישראל , אמן.
בושה! כניעה לטרור!