מתוך המבנים ההרוסים: מחבלי חמאס יורים על רכבים צבאיים בעזה • צפו
מתוך המבנים ההרוסים בשכונת שג'אעיה שבמזרח העיר עזה, מנהלים מחבלים של ארגון הטרור חמאס קרבות מול לוחמי צה"ל הפועלים למיגור הטרור • בתיעוד של חמאס רואים את המחבלים מצליחים לפגוע ברכבים צה"ליים; חלקם עולים באש
אדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.
....
דצמבר 7, 2023 8:26 am
איך יכול להיות? אין להם סוף? כמו ג'וקים שיוצאים מהביוב, מדבירים והם חוזרים למרות הכל…..
רון
דצמבר 7, 2023 8:52 am
יש הורים שהילדים שלהם חילים בעזה למה לעשות להם רע למה לפרסם את הסרטונים האלו
"\"\\\"\\\\\\\"דרור\\\\\\\"\\\"\""
דצמבר 7, 2023 8:53 am
אם לא היו מכניסים מים ואוכל לשבוע הכל היה נגמר. חייל רעב וצמא לא יכול להילחם!
לכן הסיוע ההומניטרי והלחץ האמריקאי גורם לעוד חיילים הרוגים
אף צבא בעולם לא הצליח נגד גרילה הם צצים משום מקום ולא איכפת להם למות
רצלנו רה"מ ושר הביטחון מדברים גבוהה גבוהה אבל במציאות המדיניות שלהם לא הביאה ליותר מפגיעה בשמינית הכח של חיילי הטרור
דוד
דצמבר 7, 2023 9:53 am
תפסיקו לפרסם דברים כאלה!!! מה התועלת בכלל!!! אתה בגיוק נופלים בכוונת החמס להבהיל עם ישראל. לא נראה לי שיש רב אחד מיתיר לפרסם דברים כאלה – ואפילו ללא שום רב, רגש יהודי פשוט…נא תפרסמו סרטונים של ניצחון, של תקווה, של אחדות זה הרבה יותר יעיל. מי שמעוניין לצערנו לראות סרטים כאלה ידע מאיפה להשיגם. אתם אתר תורני, חבל.
אדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.
משיח
דצמבר 7, 2023 12:09 pm
העיתון הזה מעוניין להחליש את רוח העם וחבל קיבל במה והישתמש נגד עצמו .כמה מצוי בדור הזה רפיסות.
יענקי
דצמבר 7, 2023 12:10 pm
יישר כח על הפרסום ואדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה לבעל הרחמים שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.
למה לפרסם את זה?
אדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.
איך יכול להיות? אין להם סוף? כמו ג'וקים שיוצאים מהביוב, מדבירים והם חוזרים למרות הכל…..
יש הורים שהילדים שלהם חילים בעזה למה לעשות להם רע למה לפרסם את הסרטונים האלו
אם לא היו מכניסים מים ואוכל לשבוע הכל היה נגמר. חייל רעב וצמא לא יכול להילחם!
לכן הסיוע ההומניטרי והלחץ האמריקאי גורם לעוד חיילים הרוגים
אף צבא בעולם לא הצליח נגד גרילה הם צצים משום מקום ולא איכפת להם למות
רצלנו רה"מ ושר הביטחון מדברים גבוהה גבוהה אבל במציאות המדיניות שלהם לא הביאה ליותר מפגיעה בשמינית הכח של חיילי הטרור
תפסיקו לפרסם דברים כאלה!!! מה התועלת בכלל!!! אתה בגיוק נופלים בכוונת החמס להבהיל עם ישראל. לא נראה לי שיש רב אחד מיתיר לפרסם דברים כאלה – ואפילו ללא שום רב, רגש יהודי פשוט…נא תפרסמו סרטונים של ניצחון, של תקווה, של אחדות זה הרבה יותר יעיל. מי שמעוניין לצערנו לראות סרטים כאלה ידע מאיפה להשיגם. אתם אתר תורני, חבל.
אדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.
העיתון הזה מעוניין להחליש את רוח העם וחבל קיבל במה והישתמש נגד עצמו .כמה מצוי בדור הזה רפיסות.
יישר כח על הפרסום ואדרבה יש לפרסם – בכדי שהציבור יתעורר מתרדמה ולא יסמוך על הצבא שהיא רק בגדר השתדלות, אלא יתאמץ בתפילה ומעש"ט להרבות ולהפציר לפני שוכן מרומים ולקרוע רחמי שמים, ולא להסיח דעת לרגע מתפילה לבעל הרחמים שישמור על חיילינו ועלינו ויפיל שונאינו תחתינו.