אז תזכר בכל אותן הפעמים שהם חילקו בקלוואות כשיהודי נרצח. ואם זה לא יעזור, אז פשוט תזכר ב 7 לאוקטובר. האזרחים "המסכנים" שלפניך בזזו, רצחו,שמחו והכו את החטופים תוך מצעד הבושה שעשו להם. הם נכנסו לשטחי ישראל כולל סבתות ונכדות ימח שמם כדי לבזוז ולבעוט בגופות. זה העם "המסכן" שאתה מתחיל לרחם עליו. אל תיפול בתפיסה של כל העולם.
אנונימוס
דצמבר 11, 2023 4:24 pm
שב' יפנק את מי שערך את הסרטון העלית חיוך על שפתי.
ששש
דצמבר 11, 2023 7:44 pm
ימח שמם אין מה לרחם אכזריים אחד אחד כולל הילדים ה'תמימים' שם
דווקא נשמע שממש נחמד להם, פיתה בטאבון, הם אוהבים פסטה, הילדים יצאו לחווה של חווה לראות איך פעם טחנו קמח…. ממש קיטנה!
אץל תהרגו אותי אבל אני קצת מתחיל לרחם עליהם!😑😔
אז תזכר בכל אותן הפעמים שהם חילקו בקלוואות כשיהודי נרצח. ואם זה לא יעזור, אז פשוט תזכר ב 7 לאוקטובר. האזרחים "המסכנים" שלפניך בזזו, רצחו,שמחו והכו את החטופים תוך מצעד הבושה שעשו להם. הם נכנסו לשטחי ישראל כולל סבתות ונכדות ימח שמם כדי לבזוז ולבעוט בגופות. זה העם "המסכן" שאתה מתחיל לרחם עליו. אל תיפול בתפיסה של כל העולם.
שב' יפנק את מי שערך את הסרטון העלית חיוך על שפתי.
ימח שמם אין מה לרחם אכזריים אחד אחד כולל הילדים ה'תמימים' שם
צריך למחוק את כולם