תיעוד דרמטי של היתקלות פנים אל פנים ממצלמת הקסדה של לוחם יהל״ם, במסגרת הקרבות בסג׳עייה, לוחם מילואים מיחידת יהל״ם של חיל ההנדסה הקרבית הותקל בשני מחבלים מטווח אפס.
לאחר שחיסל את המחבל הראשון ונפצע מזריקת רימונים לעברו, הלוחם פעל בקור רוח, ניהל קרב יריות תוך חתירה למגע וחיסל מחבל נוסף ששהה במבנה.
מטרידה השאלה האם ניתן היה למנוע את התקרית מלכתחילה, ולא להכניס לוחם לתוך מבנה שייתכן ויש בו מחבלים, עולות טענות של חיילים בשטח כי ניתן פחות חיפוי וסיוע אווירי ללוחמים בסמטאות. האם זהו הלחץ הבין לאומי שנותן את אותותיו?





















איזה סייעתא דשמיא! נס גדול! שיברך הגומל!!
שאפו על האומץ
הזוי. נראה כמו מתוך משחק
אין ספק בכלל שהקב"ה היה לפניו, אוההה צפיתי בסרטון הזה 10 פעמים
חיל יקר שהקב"ה ימשיך לשמור אותך כל חייך
לא הבנתי, הוא היה שם לבד?
למה אין עוד חיילים אתו?
כי מלאכיו יצווה לך לשמרך בכל דרכיך…
מאה מכם רבבה ירדופו…
למה הוא לבד????
גם אני לא מבין את זה
נוצר נתק לא מתוכנן בגלל רימונים שהושלכו על ידי המחבלים קודם. הוא, כלוחם יהלם היה הוביל ונשאר לבד במרפסת. שאר הכח לא ממש ידע כנראה איפה הוא בשלב הזה. גיבור ישראל. אין מילים.
כן יאבדו כל אויביך ה'
הבנתי שהחייל שלנו פצוע קשה,
הוא נפצע מהרימון, יכלו לחסוך את כל זה אם היו שולחים את חיל האוויר לטפל בהם.