צילום: דוברות המשטרה
המשטרה מעדכנת כי מאז שעות הבוקר (שישי), שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב פועלים בהיערכות מוגברת ברחבי העיר ירושלים לשמירת הביטחון והסדר.
היום בצהריים החלו מספר צעירים, חלקם רעולי פנים, ליידות אבנים לעבר כוחות המשטרה באזור שכונת ואדי ג'וז בירושלים. בשלב מסוים חסמו ציר באמצעות פח אשפה אותו גררו למקום. ב"ה אין נפגעים לכוחותנו.
בעקבות הפרת הסדר, מסתערבי מג״ב ירושלים בסיוע שוטרי מחוז ירושלים פיזרו את הפרת הסדר ועצרו במקום 7 חשודים, שעפ"י החשד היו מעורבים בהפרת הסדר האלימה. כלל החשודים שנעצרו, הועברו להמשך חקירה בתחנות שלם של מחוז ירושלים.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי הפרת הסדר הציבורי וכל ניסיון לפגוע באזרחים או בכוחות הבטחון", נמסר מדוברות המשטרה.





















זו לא "הפרת סדר" אלא לוחמה נגד קיומנו , חובה במקרה כזה להרוג את הלוחמים להשמדתנו ולא לעצור. יש להוציא הוראות שמחיבות את נושאי הנשק לירות ולהרוג אנשי אויב אלה.
שיחזירו להם אבנים לעין
צליפה לכל עין
כמו דוד מול גולית