צילום: רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ
בפתח ישיבת הממשלה השבועית אמר היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הממשלה תקבל היום סקירה ביטחונית, ולפני כן אני רוצה להקריא לכם מכתב שקיבלתי הבוקר מעשרות משפחות של נופלינו הגיבורים".
"הם כותבים: "העם חזק ורוחו איתנה. האזרחים והחיילים הגיבורים נחושים להגיע לניצחון מוחלט. יש לכם מנדט להילחם, אין לכם מנדט לעצור באמצע. זאת צוואת הנופלים וזו חובתינו למען החיים".
נתניהו המשיך, "אני מבקש להשיב למשפחות היקרות: צוואת הנופלים זה מה שמדריך אותנו. אנחנו נילחם עד הסוף. אנחנו נשיג את כל יעדינו – חיסול החמאס, שחרור כל חטופינו והבטחה שעזה לא תהפוך מחדש למוקד טרור והסתה נגד מדינת ישראל והתקפות נגד מדינת ישראל. אנחנו נמשיך להילחם עד הסוף למען הנופלים ולמען הבטחת חיינו כאן בארץ ישראל".
שורת משפחות חללי צה"ל מפורום גבורה – פורום משפחות הנופלים, אשר נפלו במלחמת חרבות ברזל פונות לרה"מ ולחברי הממשלה וקוראות שלא לעצור את הלחימה עד להשגת יעדי המלחמה. לדברי המשפחות רק לחימה נחושה תביא להכרעת החמאס ולהחזרת החטופים. לדברי המשפחות "העם חזק ורוחו איתנה, האזרחים והחיילים הגיבורים נחושים להגיע לניצחון מוחלט – עד להשלמת היעדים לא נוכל לשבת בשקט".






















איך השמאלנים מתבאסים שגם דתיים מתו