צילום: דובר צה"ל
המלמה ברצועת עזה נמשכת ודובר צה"ל מפרסם הבוקר (שלישי) כי הלילה נתקלו כוחות מחטיבה 261 (בה"ד 1) בחוליית מחבלים חמושה במרחב ג'אבליה שניסתה להניח מטען נפץ סמוך לטנק צה"ל בו שהו חלק מהלוחמים.
הכוחות תקפו בתגובה את המחבלים ובמהלך הקרב שניהלו עם החולייה, הכווינו הלוחמים כלי טיס של חיל האוויר ובסיוע מכלול האש של החטיבה, חוסלו המחבלים והושמד המבנה הצבאי בו פעלו.




















