הרמטכ"ל קיים היום (רביעי) הערכת מצב ואישור תוכניות בפיקוד הצפון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקדים נוספים.
בסיום הביקור אמר הרמטכ"ל: "המשימה הראשונה שלנו היא להחזיר תושבים בביטחון, וזה ייקח זמן. אישרנו היום מגוון תכניות להמשך, ואנחנו צריכים להיות מוכנים להתקפה באם נדרש לכך".
הלוי הדגיש כי: "צה"ל ובתוכו פיקוד הצפון נמצאים במוכנות מאד גבוהה. עד כה המערכה כאן מנוהלת בצורה נכונה וקפדנית, וכך זה צריך להמשך. לא נחזיר את התושבים ללא בטחון ותחושת בטחון".




















