במהלך פעילות התקפית של צוות הקרב הגדודי 101, מחבלים פתחו באש מתוך מבנים במרחב. הלוחמים הכווינו תקיפות אוויריות ותקיפות טנקים לחיסול המחבלים.
לאחר מכן, ביצעו הלוחמים סריקות במרחב על מנת לשלול הימצאות מחבלים נוספים. במסגרת סריקת אחד המבנים נתקלו הלוחמים במחבלים שהתבצרו במבנה. הלוחמים חתרו למגע וחיסלו את המחבלים אשר היו פרוסים במרחב. במהלך ההיתקלות נהרג כלב עוקץ ונפצעו שבעה לוחמים באורחים שונים.





















למה לא הורידו את הבנין מהאויר?
למה לסכן לוחמים?
מפחידים מארה'ב…
במקום מה'