צילום: דוברות המשטרה
שוטרי תחנת שדות בשיתוף לוחמי מג"ב הובילו אתמול מבצע אכיפה כנגד עבירת השהיה הבלתי חוקית בארץ והגורמים המסייעים להם – מסיעים, מלינים ומעסיקים.
בתוך כך בסריקות שביצעו שוטרי השיטור העירוני בכפר יונה בליווי רחפן באתר בניה באזור התעשיה איתרו השוטרים 11 שוהים בלתי חוקיים שניסו לברוח אך כעבור מרדף רגלי קצר הם נעצרו.
בהמשך ביצעו לוחמי מג"ב פעילות יזומה בשטחים חקלאים סמוך למושבים תנובות ועזריאל, שם איתרו ועצרו עוד 6 שב"חים.
כלל העצורים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת שדות.




















