דובר צה"ל בערבית חשף היום תיעודים שצולמו בחאן יונס בשבועות האחרונים, שבהם ניתן לראות חמושים מונעים גישה לסיוע ההומניטרי במרחב בית החולים "אל אמל", מכים את האזרחים שמחכים לסיוע, ויורים לאוויר כדי להבריח אותם.
בנוסף, ניתן לראות תיעוד של חמושים חוסמים אזרחים המנסים להתפנות מערבה לאזור ההומניטרי.
מדובר צה"ל נמסר כי זו דוגמה לשחיתות ולאכזריות של חמאס כלפיי האוכלוסייה שלו.





















אני שונאת אותם ושימותו כל הערבים אבל לא ראיתי שום דבר יוצא דופן
מה כל כל גאווה בלהיות ספרדי?
זה טיפה גזענות
לא?
מה זה משנה ספרדי / אשכנזי?
אחים אנחנו!!!
ביחד ננצח!!!!
מטורללים !! למה לא מחסלים אותם מהאוויר
שחמאס יבוא וינשק את כפות רגליהם של היהודים